Telephelyeink

R3T: egy rendes sport-Clio

Hír megjelenése: 2014.01.24
Az R3T legnagyobb hibája, hogy elsősorban versenyzésre szánják, így utcai változat aligha készül. A Clio raliversenyzésre szánt változata nagyrészt azért megegyezik a Clio RS-sel. Ugyanaz az 1,6 literes turbómotor kerül bele, bár nyilván nagyobb teljesítménnyel – a Renault konkrétumokkal egyelőre nem szolgált – és a karosszéria is ugyanaz, bár nyilván rendesen végighegesztve, bukócsővel. Ám a lényeg az, hogy messzire hajították belőle a béna dulpa kuplungos automatát, és a helyére Sadev gyártmányú szekvenciális versenyváltó került. Ez ugyanúgy a kormány mögötti fülekkel kapcsolható, de valószínűleg sokkal gyorsabban működik. Természetesen a futómű és a fékrendszer elemeinek sincs sok köze a gyári alkatrészekhez: a lengéscsillapítókat a Sachs, a fékeket a PFC szállítja az R3T-hez. A cél egy olyan versenygép kifejlesztése, amely amellett, hogy ütőképes, elég olcsó, hogy a privát csapatok nagy mennyiségben vásárolják. A fejlesztés azonban még épp csak elkezdődött: a kész raliautót, vagy az átalakító készletet 2014 második felétől lehet majd megvásárolni. - forrás: totalcar.hu

Munkatársaink

Kérjük válasszon márkát!
Kérjük válasszon telephelyet!


Kérjük válasszon telephelyet!
Cím
2030 Érd, Kis-Duna utca 7-9.
Telefon
Nyitva tartás
Értékesítés:
Hétfő-Péntek: 08:00-17:00
Szombat: 09:00-13:00
Vasárnap: Zárva

Szerviz/Alkatrész:
Hétfő-Péntek: 08:00-17:00
Szombat-Vasárnap: Zárva
Kedves Ügyfeleink! 2024. november 29.-én, rövidített nyitva tartással, 08:00 – 15:00 között várjuk. Megértésüket köszönjük!

Visszahívást kérek



Weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek.
Az adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismertem. A tájékoztató ismeretében hozzájárulok a sütik használatához. További információk